Saturday, August 2, 2008

NIEUWE FIETS


Inmiddels heb ik die fiets al weer een tijdje. Ik denk dat hij meer kilometers Frankrijk heeft gemaakt dan in NL. Op een goede manier van de Haagse bloemenbuurt naar de duinen achter Wassenaar komen valt nog niet mee. Door Scheveningen is geen optie, veel te druk!

Ik vind in de bergen fietsen tot nu toe het leukst. Het harde werken om naar boven te komen en dan de beloning van een snelle afdaling! Uiteraard speelt mooi weer en prachtig uitzicht ook een rol.
Nu nog aan mijn conditie werken. Gelukkig fiets ik elke dag een kleine 8 km van huis naar mijn werk en meestal 9 km terug naar huis. Daar wordt mijn conditie niet beter van maar voorkomt volgens mij wel dat die slechter wordt.

Na een jaar op mijn nieuwe adres te wonen heb ik een goede route naar mijn werk. Mijn fietsende vriend ziet het uitzoeken van de optimale route als een primaire behoefte. Mooi meegenomen.

Misschien in het Nederlands schrijven wel leuker.

Nou hier ben ik dan op mijn nieuwe fiets :-)

No comments: